• Achteraf betalen
  • Gratis levering
  • Gratis digitale drukproef
0

Impact van speciale reclames onderzocht in Amerika

TREVOSE – Advertising speciality institute, de grootste media en marketing organisatie als het gaat om reclame specialiteiten hebben in een baanbrekend onderzoek ontdekt dat reclame specialiteiten (= Relatiegeschenken) het winnen van TV, radio en geprinte reclame als het gaat om de meest kosteneffectieve reclame middel wat er bestaat.

De uitgebreide studie was uitgevoerd door een team interviewers die hebben gekeken naar reizigers in New York, Chicago, LA en Philadelphia. De ondervraagden werden gevraagd of ze een speciale reclame hadden ontvangen in de laatste 12 maanden, de meerderheid van de ondervraagden waren mensen ouder dan 21.

    Er werd ontdekt dat:
   - 84% van de mensen het bedrijf onthield waarvan het product was. 
   - 42% hebben een goede indruk van de adverteerder na het krijgen van een speciale advertentie.
   - Bijna een kwart, of 24%, doen liever zaken met een adverteerder waarvan ze spullen krijgen.
   - De meeste ondervraagden (62%) hebben zaken gedaan met de adverteerder na het 
     ontvangen van een reclameproduct.
   - Schrijfwaren is de meest gewilde reclame specialiteit. 54% van de mensen houdt het, gevolgd
     door shirts, petten en tassen.
   - De meerderheid (81%) van de promotieproducten werden gehouden omdat ze handig waren.
   - Meer dan driekwart van de ondervraagden hielden hun producten voor 7 maanden.
   - Wat betreft draagbaarheden, tassen worden het meest gebruikt, waarvan de ondervraagden 
     zeiden dat ze 9 keer per maand hun tas gebruikte Tassen geven de beste indruk, met
     ongeveer 1038 indrukken per maand gemiddeld.
   - De kosteneffectieve indruk van een reclame specialiteit item is € 0,004 wat het zeer goedkoop 
     maakt vergeleken met de andere media. (volgens Nielsen Media data, de CPI van een nationaal
     tijdschrift is € 0.033; een krant is € 0.0129; prime time TV € 0.019; kabel TV € 0.007; en een  
     radiocommercial € 0.005)

Uit deze statistieken kan worden geconcludeerd dat adverteerders beter kunnen investeren in speciale reclame dan de meest gebruikte en populaire media. Met een zeer lage prijs per goede indruk zal er meer respons zijn van de mensen die een speciale reclame krijgen. Dit zal resulteren in dat ze uw producten gaan kopen.

“Tijdens deze tijden van financiële crisis is het dus meer dan ooit verstandig voor adverteerders en zakenmensen om te investeren in reclame specialiteiten” aldus Timothy M. Andrews, president en uitvoerend producent van de Advertising Specialty Institute. “Reclame specialiteiten geven geweldige resultaten voor een kleine investering".

“Distributeurs en ondernemers moeten deze resultaten gebruiken om hun klanten, geïnteresseerden en kopers te overtuigen hoe ze reclame specialiteiten kunnen gebruiken om hun productie en naam te verbeteren, “vervolgt Andrews. “Reclame specialiteiten zijn essentiële presentjes die door de informatiemuur heen dringen en zo uw klanten persoonlijk aanspreekt en zo indruk op hun maakt in een goede zin.”

Reclamespecialiteiten of promotieproducten zijn producten met een logo van een onderneming of een boodschap met als doel een goed gevoel bij het product, een cadeautje of deel van een reclamecampagne; De industrie maakt 13% deel uit van de reclamewereld, met een verkoop van 19,6 biljoen in 2007.

Voor alle resultaten van de Advertising Specialties Effectiveness Study van ASI, surf naar http://www.asicentral.com/asp/open/Research/impressionsstudy/2010.aspx

Over ASI: Advertising Specialty Institute is de grootste media en marketing organisatie wat betreft de speciale reclame industrie, met een ledenaantal van meer dan 26,000 distributeurs en ondernemingen in speciale reclame. Ondernemingen gebruiken ASI geprinte en electronische bronnen voor hun marketing producten om ze naar 22,000 ASI distributeurs te zenden. Distributeurs gebruiken ASI geprinte en electronische bronnen, die bijn elk product bevatten van meer dan 3500 vertrouwde ondernemingen, om hun ondernemingen te localiseren en de servicemarkt zo goed mogelijk te maken voor hun klanten. ASI heeft cataloga, informatieboeken, nieuwsbriefen, tijdschriften, websites en databases en biedt electronische marketing en verkoop hulpmiddelen.

Vragen of persoonlijk advies?
Neem dan contact op met één van onze adviseurs via 0344 - 640 200 (8 - 22 uur / ma - vr), via het contactformulier of Live Chat

 

back to top
Sluiten

Helden service

Geen verrassingen

Contact

Full service leverancier van het jaar 2016