• Achteraf betalen
  • Gratis levering
  • Gratis digitale drukproef
0

Met winkelwagenmuntjes iedere dag onder de aandacht

Er wordt nog niet lang gebruik gemaakt van winkelwagenmuntjes maar ze zijn nu al een succes gebleken. Naast gewoon gebruiksartikel is het ook een uitstekend promotiemiddel door de munten te laten bedrukken met uw logo of reclametekst. Iedereen moet boodschappen doen en dus trekt het winkelwagenmuntje (met daarop uw logo) regelmatig de aandacht.

De geschiedenis van winkelwagenmuntjes
Vroeger werden de boodschappen gedaan in buurtwinkels met een mandje. Toen de grotere supermarkten in opkomst kwamen, werden ook de eerste winkelwagentjes geïntroduceerd. Helaas werden in de praktijk veel wagentjes meegenomen naar huis of werden ze op straat achtergelaten.  Door een soort statiegeld op winkelwagens te heffen, werd gehoopt dat alle winkelwagens na gebruik weer bij de winkel werden teruggebracht. Dit is een effectief middel gebleken om de winkelwagentjes terug te brengen na het winkelen.

De supermarkten zagen dit als een uitkomst en gingen speciale ‘eigen’ winkelwagenmuntjes ontwerpen. Het logo van de betreffende supermarkt kwam erop te staan en zo ontstond een relatief goedkoop, maar zeer effectief reclamemiddel. Snel na de supermarkten hadden ook producenten van levensmiddelen en andere bedrijven dit promotiemiddel ontdekt.

Doordat de winkelwagenmuntjes aan de sleutelbos gehangen kunnen worden, heeft men hem altijd bij de hand. Hierdoor werden de munten ook snel een succesvol promotiemiddel.

Winkelwagenmuntjes als promotiemiddel
De bedrukte munten zijn om meerdere redenen een zeer uniek en effectief reclamemiddel. Naast het feit dat ze vaak gebruikt worden en dus onder de aandacht komen, zijn ze duurzaam en zeer voordelig.

back to top
Sluiten

Helden service

Geen verrassingen

Contact

Full service leverancier van het jaar 2016