• Achteraf betalen
  • Gratis levering
  • Gratis digitale drukproef
0

Resultaten onderzoek klanttevredenheid Van Helden

Eind juni is er onder 3000 klanten een tevredenheidsonderzoek afgenomen d.m.v. een online vragenlijst.

Hieronder vindt u enkele interessante vragen en antwoorden die in de vragenlijst naar voren zijn gekomen. Bekijk hier het volledige overzicht van alle vragen. De enquête is reeds verlopen dus u maakt ook geen kans meer op de Parker balpen.

Jaarcatalogus
Heeft u suggesties ter verbetering van de inhoud van de jaarcatalogus?
Bijna 92 % heeft geen suggesties. Wat veelal naar voren komt bij de overige 8% is: meer nieuwe artikelen, meer originele artikelen (bijv. met technische snufjes) en speciale gadgets.

Hoe lang bewaart u de catalogus/brochure gemiddeld?
Het is goed om te zien dat de catalogus wordt gewaardeerd en gebruikt. Dit blijkt uit het feit dat ruim 66% de catalogus bewaart tot de nieuwe verschijnt en nog eens bijna 24 % geeft aan de catalogus enkele maanden te bewaren.

Webshop Vanhelden.nl
Het gemiddelde cijfer dat de webshop Vanhelden.nl krijgt van de respondenten is een 7,5. De webshop wordt het meest gewaardeerd om de uitgebreide keuze in het assortiment.

E-mail nieuwsbrief
De e-mail nieuwsbrieven die Van Helden naar haar klanten verstuurd krijgen gemiddeld als eindcijfer een 7. De presentatie van artikelen m.b.t. afbeeldingen en de aanbiedingen/acties scoren het hoogst.

Dienstverlening
Ruim 73% geeft aan zeer tevreden te zijn over de dienstverlening van Van Helden. Enkele respondenten geven echter aan dat de dienstverlening op enkele punten nog meer verbeterd kan worden. Dit zijn o.a. de punten: procedure klachtenafhandeling, innovatie en persoonlijk contact/advies.

back to top
Sluiten

Helden service

Geen verrassingen

Contact

Full service leverancier van het jaar 2016