• Achteraf betalen
  • Gratis levering
  • Gratis digitale drukproef
0

Van Hoorne Entertainment

Merchandise versterkt unieke belevenis

In 2003 begon Michael van Hoorne (32 jaar) op een zolderkamer met een eigen bedrijf. Tien jaar later staat er een professioneel entertainmentbedrijf, dat jaarlijks zo’n 350.000 gasten ontvangt bij meerdere familieproducties. “Een unieke belevenis en gastvrijheid, daar gaat het om. Dat gaat verder dan een mooie voorstelling. Ook activiteiten buiten de theaterzaal, zoals meets & greets met alle personages, verkleedwedstrijden en goede merchandising dragen bij aan een onvergetelijke ervaring.

 

Van Hoorne Entertainment voorstelling

Het team van Van Hoorne telt meer dan zeventig medewerkers, waaronder de partner en ook de moeder van Michael.
Hier heerst de sfeer van een familiebedrijf. We groeien hard en dat betekent altijd gáán. Gelukkig heb ik een heel
enthousiaste en betrokken groep medewerkers. Niets is zo leuk als het aansturen van zo’n club.
” Sinds twee jaar ligt de
focus van Van Hoorne Entertainment op familieproducties. “We ontwikkelen zelf familiemusicals en produceren daarnaast
theatervoorstellingen onder licentie, zoals de musical Bob de Bouwer. Daarbij steken we in op een totaalbeleving voor de
kinderen, ouders en grootouders die onze voorstellingen bezoeken. Het verhaal trekken we ook buiten de theaterzaal door.
Goede merchandising speelt daarbij een belangrijke rol. Daarvoor hebben we in Van Helden Relatiegeschenken de
perfecte partner gevonden. Ze helpen ons echt een stap verder.

 

Toverstafje speelt rol tijdens en na voorstelling

Van Hoorne Entertainment merchandise    Een van de punten waarom Van Helden geroemd wordt door Michael, is het meedenken. “We doen het ècht samen, ik geloof in
    partnership. Ons doel is originele merchandise-artikelen te bedenken die een rol spelen in onze voorstellingen. Zo kwamen we
    onder meer op het toverstafje. De fee gebruikt het in de voorstelling ‘Assepoester’, in de zaal zien we al die verlichte
    toverstafjes terug. Prachtig! Voor de Assepoester show van volgend jaar ontwikkelen we nu een glazen muiltje. Ook de poppen
    van sprookjesfiguren, de sleutelhangers en alle andere artikelen: het versterkt de beleving van onze gasten.

 

 

Wens is eigen theater

De jonge ondernemer zit boordevol plannen. Grootste wens is een eigen locatie, dat ruimte biedt aan de voorstellingen en een ‘indoor attractiepark’, zoals Michael omschrijft. Uitbreiding naar het buitenland is eveneens een concreet doel. Vlaanderen is reeds een belangrijke markt. Graag zou Van Hoorne ook in Duitsland voet aan de grond krijgen. Michael heeft dus zijn handen vol aan de uitwerking van de plannen. Maar weet nog geregeld tijd vrij te maken voor het spelen in de musical ‘Doornroosje’. Want bij het toneelspelen, dáár lag Michael’s oorspronkelijke droom. Het kan verkeren...

back to top
Sluiten

Helden service

Geen verrassingen

Contact

Full service leverancier van het jaar 2016