• Achteraf betalen
  • Gratis levering
  • Gratis digitale drukproef
0

WestCord

Cadeautjes dragen bij aan ‘thuisgevoel’

Het zijn juist de kleine details die ervoor zorgen dat gasten zich thuisvoelen in de WestCord Hotels. Na het inchecken even een telefoontje naar de hotelkamer, met de vraag of alles naar wens is. Onthouden wat speciale wensen zijn van gasten. Een leuk cadeautje voor de allerjongste gasten. Een handige bidon of verrekijker voor gasten die de natuur in trekken. En na een verblijf een ansichtkaart als bedankje.

Op achttienjarige leeftijd startte Harry Westers met zijn eerste hotel, ‘De Wadden’ op Vlieland. Enkele jaren later volgde een tweede hotel; nu telt zijn hotelgroep WestCord Hotels maar liefst veertien hotels én staat WestCord in de startblokken om met het cruiseschip SS Rotterdam aan de slag te gaan. Afgelopen jaar ontvingen de hotels samen meer dan een half miljoen gasten. Kenmerkend voor WestCord is de diversiteit in hotels en locaties. De zes hotels op de Waddeneilanden ademen een andere sfeer dan de stadshotels in bijvoorbeeld Amsterdam en Rotterdam, waar onder meer het hippe WestCord Fashion Hotel en het fameuze, authentieke Hotel New York zijn gevestigd.

 

Voel je thuis bij WestCordWestcord Jennifer

Sinds 1987 wordt Harry Westers bijgestaan door zijn vrouw Jennifer, die verantwoordelijk is voor de marketing en sales van de hotelgroep.
De twee jongste zonen van het paar (nu twintig en zeventien jaar) groeiden letterlijk op in het bedrijf; tot 2001 woonde het gezin in Strandhotel Seeduyn op Vlieland. “Inmiddels hebben we een ‘werkhuisin Harlingen, bij ons hoofdkantoor”, lacht Jennifer. “Daar wonen we doordeweeks.
Ons echte thuis is nog steeds op Vlieland.
” Het selfmade ondernemerspaar hecht veel waarde aan een hoge kwaliteit en gastvrijheid.
Nergens zijn mensen zo thuis als in hun eigen huis. In onze hotels moeten ze zich echter net zo thuis kunnen voelen. Dat zit ‘m vooral in
details en in persoonlijke aandacht. Neem de zakelijke gast, die wil ook herkend worden en niet slechts zakelijk en anoniem in een hotel verblijven.
We zijn er best trots op dat we veel gasten terugzien. In hetzelfde hotel – op Vlieland komen sommige families al járen.
Of in een ander hotel – zoals zakelijke gasten die met hun gezin vakantie vieren op de eilanden.

 

Cadeautje voor kinderen

Westcord geschenkjes    Relatiegeschenken en give-aways zijn erg belangrijk binnen WestCord. Jennifer Westers kan niet precies aangeven
    sinds wanneer ze hiervoor samenwerkt met Van Helden Relatiegeschenken. “Al vanaf het eerste moment dat we op
    zoek gingen naar relatiegeschenken. Van Helden behoort gewoon tot de top op dit gebied. We hebben in de loop der
    jaren al heel wat artikelen afgenomen. Voor kinderen liggen er altijd kleurboekjes en potloodjes klaar. Én een leuk cadeautje!
    Tot voor kort kregen ze een zeester en onlangs hebben we in samenwerking met Van Helden een stoffen zeepaardje ontwikkeld,
    ontzettend leuk. We geven het bij het inchecken of leggen het klaar op de kamer, net zoals het uitkomt.

 

 

‘Als je iets weggeeft, moet het goed zijn’

Zo gevarieerd als de hotels zijn, zo worden ook attenties op maat aangeboden. Groepen die er tijdens hun verblijf op de eilanden op uittrekken, krijgen bijvoorbeeld een verrekijker of bidon mee. “De managers van onze hotels nemen hierin geregeld initiatief. Hotel Delft koos afgelopen winter voor ijskrabbers. Leuk detail: ze werden afgeleverd op de allereerste vorstdag! Give-aways – muismatten en dergelijke, gebruiksvoorwerpen die dus geregeld onder de aandacht komen – doen we cadeau aan gasten en tijdens beurzen. We blijven altijd op zoek naar passende geschenken. We oriënteren ons meestal via de site, die geeft een goed overzicht en dat is fijn. Belangrijkste criterium is voor ons kwaliteit. Als je iets weggeeft, moet het goed zijn. Zoals alles goed moet zijn.

back to top
Sluiten

Helden service

Geen verrassingen

Contact

Full service leverancier van het jaar 2016