Onze maatregelen met betrekking tot het Coranavirus (COVID-19)

In verband met het Coronavirus (COVID-19) stellen wij je hierbij graag op de hoogte over welke maatregelen wij hebben getroffen in het belang van onze medewerkers en voor jou als klant.

Onze klantenservice staat voor je klaar
Wij hebben voor onze medewerkers een aantal veiligheidsmaatregelen getroffen. Zo werkt iedereen, die daar de mogelijkheid toe heeft, sinds deze week vanuit huis. Wij zijn echter nog steeds bereikbaar op dezelfde werktijden, telefoonnummers en e-mailadressen zodat jij als klant hier geen hinder van ondervindt. Zo verandert er voor jou als klant niets in deze moeilijke en onzekere tijd, en adviseren we je graag over onze mogelijkheden.

Levertijden die je van ons gewend bent
Onze medewerkers in ons magazijn en onze drukkerij doen er alles aan om er voor te zorgen dat we jouw bestelling zonder vertraging kunnen bedrukken en leveren. Hierbij hebben wij uiteraard wel de benodigde veiligheidsregels gesteld in belang van de gezondheid van onze medewerkers. Het kan in enkele gevallen voorkomen dat de levertijd één tot twee werkdagen langer duurt tijdens de COVID-19 crisis in verband met bijzondere omstandigheden. Als dit het geval is dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Ruim 2.000 verschillende artikelen op voorraad
Ondanks het feit dat de aanleveringen vanuit China onder druk staan, is er momenteel geen reden om je zorgen te maken over de beschikbaarheid van onze relatiegeschenken. Wij hebben van ruim 2.000 verschillende artikelen voldoende voorraad liggen in ons magazijn in Tiel. 

Contact
Heb je vragen naar aanleiding van dit bericht of heb je specifieke wensen voor de levering? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op via 0344 – 640 200 (Tiel) of 010 - 754 92 60 (Rotterdam). Je kunt ons ook een e-mail sturen via info@vanhelden.nl of met ons chatten via onze website. 

Met vriendelijke groet,
Team Van Helden Relatiegeschenken

 

folder-open Blog