• Digitale drukproef vooraf
  • Offerte op maat
  • Gratis sample*
0

Veelgestelde vragen

1. Bestelling

1.1. Kan ik een afwijkend aantal stuks bestellen?

Ja, dat is mogelijk. U kunt uw gewenste aantal invullen tijdens uw bestelling.

1.2. Kan ik een sample van mijn gewenste artikel ontvangen?

Wij sturen u gratis een sample tot een goederenbedrag van € 5,-. De aanvragen met een goederenbedrag hoger dan € 5,- kunnen in overleg gecrediteerd worden wanneer wij uw bestelling mogen ontvangen. Alleen textiel artikelen worden altijd doorberekend en kunnen niet retour gestuurd worden. Wij versturen uitsluitend onbedrukte samples. 

1.3. Kan ik voor het plaatsen van een bestelling een drukproef krijgen en ben ik dan verplicht de bestelling af te nemen?

Het is nu mogelijk om vooraf een vrijblijvende digitale drukproef te ontvangen. Dit kunt u voor ieder artikel aanvragen via de detailpagina.

1.4. Is het mogelijk dit artikel in meerdere kleuren te bestellen?

Ja, dat is mogelijk. U kunt de aantallen per kleur noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het online bestelproces. 

1.5. Is het mogelijk om verschillende maten textiel te bestellen?

Ja, dat is mogelijk. U kunt de aantallen per gewenste maat noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het online bestelproces. 

1.6. Graag wil ik van een merk de heren, dames- en kindershirts bestellen, is dat mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. U kunt de aantallen per gewenste shirt noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het online bestelproces. 

1.7. Kan ik mijn bestelling ontvangen voor een bepaalde datum?

Uiteraard is dit mogelijk. U kunt uw gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. Wij nemen dan contact met u op. U kunt ons ook direct bellen via 0344 - 640 200 (Tiel) of 010 - 754 92 60 (Rotterdam).

1.8. Ik heb mijn bestelling al doorgegeven, kan ik nog wijzigingen doorgeven?

Ja, dat is mogelijk, maar is afhankelijk van de fase waarin uw bestelling zich bevindt. U kunt dan het beste z.s.m. contact met ons opnemen via 0344 - 640 200 (Tiel) of 010 - 754 92 60 (Rotterdam). U kunt ook een e-mail sturen naar verkoop@vanhelden.nl met daarin alle informatie van uw bestelling en uw gewenste wijzigingen.

1.9. Hoe weet ik of mijn order goed geplaatst is?

Na uw online bestelling komt u op een bevestigingspagina. Ook ontvangt u een bevestiging per e-mail. Uiteraard kunt u altijd even bellen naar 0344 - 640 200 (Tiel) of 010 - 754 92 60 (Rotterdam).

1.10. Hoe annuleer ik mijn bestelling?

U kunt dan het beste z.s.m. contact met ons opnemen via 0344 - 640 200 (Tiel) of 010 - 754 92 60 (Rotterdam). U kunt ook een e-mail sturen naar verkoop@vanhelden.nl met daarin alle informatie van uw bestelling die u wenst te annuleren. 

2. Bedrukking

2.1. Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?

Bekijk hier de specificaties waar uw logo aan moet voldoen. U ontvangt van ons nagenoeg altijd eerst een digitale drukproef per e-mail. Voldoet uw logo niet aan de richtlijnen voor aanleveren? Geen probleem. Wij maken uw logo gratis na.

2.2. Uit welke lettertypen kan ik kiezen om mijn tekst te laten bedrukken?

Teksten kunnen in hoofd- en kleine letters bedrukt worden. U heeft de keuze uit de volgende standaard lettertypes: Helvetica, Arial, Futura, Myriad, Times New Roman, Garamond, Courier, Comic Sans, Textile en Mistral. Het is mogelijk om uw eigen lettertype te gebruiken. U kunt dit aangeven tijdens uw bestelproces.
Let op! Voor bepaalde artikelen is het soms niet mogelijk een bepaald lettertype te kiezen omdat het resultaat van de bedrukking bijvoorbeeld in combinatie met de kleur van uw keuze geen goed resultaat geeft. Wij zullen u in een dergelijke situatie altijd een ander lettertype adviseren.

2.3. Is mijn te bedrukken tekst niet te lang?

Na uw bestelling zal onze DTP-studio de bedrukking voorbereiden en o.a. de bedrukkingstekst controleren. U ontvangt van ons nagenoeg altijd eerst een digitale drukproef per e-mail.

2.4. Welke opdrukmogelijkheden zijn er?

Kijk hier voor meer informatie over de bedrukkingsmogelijkheden.

2.5. Wat zijn instelkosten?

Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van de drukplaten en het instellen van de drukmachines. De instelkosten variëren per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.

2.6. Als ik meerdere drukkleuren wil, betaal ik dan extra instelkosten?

De instelkosten worden berekend per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.

3. Bezorging

3.1. Kunt u mij vertellen wat de levertijd is?

Uw bedrukte artikelen worden binnen 8 werkdagen geleverd, na akkoord van de drukproef en mits voorradig. De planningsdatum van de levering staat op uw orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk.
Onbedrukte artikelen ontvangt u in 3 werkdagen, mits voorradig. Uw artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). Indien uw artikelen met spoed worden geleverd, ontvangt u uw bestelling vóór 11.00 uur. Voor spoedbestelling geldt een meerprijs. Ook voor levering op zaterdag wordt een toeslag berekend. U kunt uw bestelling na telefonische afspraak ook zelf afhalen tussen 8.00 en 17.30 uur van maandag t/m vrijdag in Tiel.

3.2. Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Uw bestelling wordt door DHL bezorgd, tenzij er een andere afspraak gemaakt is.

3.3. Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?

Wij kunnen geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum. Met uitzondering van een expresse-zending met DHL waar extra kosten voor in rekening gebracht worden.

3.4. Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik nu doen?

Neem contact met ons op via 0344 - 640 200 (Tiel), 010 - 754 92 60 (Rotterdam) of via het contactformulier.

3.5. Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Wij bezorgen op één adres in Nederland, verder vervoer naar een adres in het buitenland is door u zelf te verzorgen.

3.6. Bij wie kan ik terecht als ik niet tevreden ben over de bezorging?

Neem contact met ons op via 0344 - 640 200 (Tiel), 010 - 754 92 60 (Rotterdam) of via het contactformulier.

4. Betaling

4.1. Is het mogelijk om het cadeau dat ik ontvang om te zetten in korting?

Dit is afhankelijk van het cadeau. U kunt het beste contact opnemen met het verkoopteam via 0344 - 640 200 (Tiel) of 010 - 754 92 60 (Rotterdam).

4.2. Op welke manieren kan ik betalen bij Van Helden?

U betaalt na ontvangst van onze factuur. Betalingen per bank of giro kunt u overmaken op rekening: 24.36.02.456 t.n.v. Van Helden Relatiegeschenken BV te Tiel. Bij afhalen betaalt u contant of per PIN en indien de artikelen onder rembours worden geleverd betaalt u aan DHL.

4.3. Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?

U betaalt de bestelling achteraf. Ongeveer 3 dagen nadat uw artikelen geleverd zijn ontvangt u van ons de factuur. Deze factuur dient u te voldoen binnen de betalingstermijn van 21 dagen.

4.4. Wat zijn jullie bankgegevens?

Ons bankrekeningnummer van ABN AMRO is: IBAN: NL66 ABNA 0243602456, BIC code: ABNANL2A

5. Overig

5.1. Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?

Lees alles over onze garantieregeling

5.2. Kunt u mij vertellen wat de houdbaarheidsdatum is van mints, snoep, drop, water?

Houdbaarheidsdatum is 24 maanden, mits anders vermeld.

back to top
Sluiten

Helden service

Geen verrassingen

Contact

Full service leverancier van het jaar 2016