Wij zijn bereikbaar tijdens onze gebruikelijke werktijden en kunnen zonder vertraging je bestelling leveren. Lees meer.

 

 

0
Ma t/m vr 08:00 tot 17:30
0344 - 640 200

Veelgestelde vragen

1. Bestelling

1.1. Kan ik een afwijkend aantal stuks bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt jouw gewenste aantal invullen tijdens je bestelling zolang deze voldoet aan het minimum order aantal. 

1.2. Kan ik een sample van mijn gewenste artikel ontvangen?

Wij sturen je gratis een sample tot een goederenbedrag van € 5,-. De aanvragen met een goederenbedrag hoger dan € 5,- kunnen in overleg gecrediteerd worden wanneer je een bestelling plaatst. Alleen textiel artikelen worden altijd doorberekend en kunnen niet retour gestuurd worden. Wij versturen uitsluitend onbedrukte samples. 

1.3. Kan ik voor het plaatsen van een bestelling een drukproef krijgen en ben ik dan verplicht de bestelling af te nemen?

Het is mogelijk om vooraf een vrijblijvende digitale drukproef te ontvangen. Dit kun je voor ieder artikel aanvragen via de productpagina. 

1.4. Is het mogelijk dit artikel in meerdere kleuren te bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt de aantallen per kleur kiezen tijdens het bestelproces. Tijdens stap 1 op de productpagina kun je kiezen voor 'Extra variant toevoegen'. 

1.5. Is het mogelijk om verschillende maten textiel te bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt de aantallen per maat invullen tijdens het bestelproces. Tijdens stap 1 op de productpagina kun je kiezen voor 'Extra variant toevoegen'. 

1.6. Graag wil ik van een merk de heren, dames- en kindershirts bestellen, is dat mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt de aantallen per gewenste shirt noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het online bestelproces. 

1.7. Kan ik mijn bestelling ontvangen voor een bepaalde datum?

Uiteraard is dit mogelijk. Je kunt jouw gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. Wij nemen dan contact met je op. Je kunt ons ook direct bellen via 0344 - 640 200 (Tiel) of 010 - 754 92 60 (Rotterdam).

1.8. Ik heb mijn bestelling al doorgegeven, kan ik nog wijzigingen doorgeven?

Ja, dat is mogelijk, maar is wel afhankelijk van de fase waarin jouw bestelling zich bevindt. Je kunt dan het beste z.s.m. contact met ons opnemen via 0344 - 640 200 (Tiel) of 010 - 754 92 60 (Rotterdam). Je kunt ook een e-mail sturen naar verkoop@vanhelden.nl met daarin alle informatie van jouw bestelling en jouw gewenste wijzigingen.

1.9. Hoe weet ik of mijn order goed geplaatst is?

Na jouw online bestelling kom je op een bevestigingspagina. Ook ontvang je een bevestiging per e-mail. Uiteraard kun je altijd even bellen naar 0344 - 640 200 (Tiel) of 010 - 754 92 60 (Rotterdam).

1.10. Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt dan het beste z.s.m. contact met ons opnemen via 0344 - 640 200 (Tiel) of 010 - 754 92 60 (Rotterdam). Je kunt ook een e-mail sturen naar verkoop@vanhelden.nl met daarin alle informatie van jouw bestelling die je wenst te annuleren. 

2. Bedrukking

2.1. Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?

Bekijk hier de specificaties waar jouw logo aan moet voldoen. Je ontvangt van ons nagenoeg altijd eerst een digitale drukproef per e-mail. Voldoet jouw logo niet aan de richtlijnen voor aanleveren? Geen probleem. Wij maken je logo gratis na.

2.2. Uit welke lettertypen kan ik kiezen om mijn tekst te laten bedrukken?

Teksten kunnen in hoofd- en kleine letters bedrukt worden. Je hebt de keuze uit de volgende standaard lettertypes: Helvetica, Arial, Futura, Myriad, Times New Roman, Garamond, Courier, Comic Sans, Textile en Mistral. Het is ook mogelijk om je eigen lettertype te gebruiken. Je kunt dit aangeven tijdens het bestelproces.
Let op! Voor bepaalde artikelen is het soms niet mogelijk een bepaald lettertype te kiezen omdat het resultaat van de bedrukking in combinatie met de kleur van je keuze geen goed resultaat geeft. Wij zullen je in een dergelijke situatie altijd een ander lettertype adviseren.

2.3. Is mijn te bedrukken tekst niet te lang?

Na je bestelling zal onze DTP-studio de bedrukking voorbereiden en o.a. de bedrukkingstekst controleren. Je ontvangt van ons altijd eerst een digitale drukproef per e-mail.

2.4. Welke opdrukmogelijkheden zijn er?

Kijk hier voor meer informatie over de bedrukkingsmogelijkheden.

2.5. Wat zijn instelkosten?

Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van de drukplaten en het instellen van de drukmachines. De instelkosten variëren per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.

2.6. Als ik meerdere drukkleuren wil, betaal ik dan extra instelkosten?

De instelkosten worden berekend per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.

3. Bezorging

3.1. Kunt u mij vertellen wat de levertijd is?

De levertijd verschilt per artikel, dit wordt bij ieder artikel aangegeven. In de meeste gevallen worden de artikelen binnen 8 werkdagen geleverd, na akkoord van de drukproef en mits voorradig. De planningsdatum van de levering staat op de orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk.
Onbedrukte artikelen ontvangt je in 3 werkdagen, mits voorradig. De artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). Indien de artikelen met spoed worden geleverd, ontvangt je jouw bestelling vóór 11.00 uur. Voor spoedbestelling geldt een meerprijs. Ook voor levering op zaterdag wordt een toeslag berekend. Je kunt jouw bestelling na telefonische afspraak ook zelf afhalen tussen 8.00 en 17.30 uur van maandag t/m vrijdag in Tiel.

3.2. Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Jouw bestelling wordt door DHL of TNT bezorgd, tenzij er een andere afspraak gemaakt is.

3.3. Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?

Wij kunnen geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum. Met uitzondering van een expresse-zending met DHL waar extra kosten voor in rekening gebracht worden.

3.4. Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik nu doen?

Neem contact met ons op via 0344 - 640 200 (Tiel), 010 - 754 92 60 (Rotterdam) of via het contactformulier.

3.5. Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Wij bezorgen standaard op één adres in Nederland of België. Je kunt het best hiervoor contact met ons opnemen.

3.6. Bij wie kan ik terecht als ik niet tevreden ben over de bezorging?

Neem contact met ons op via 0344 - 640 200 (Tiel), 010 - 754 92 60 (Rotterdam) of via het contactformulier.

4. Betaling

4.1. Is het mogelijk om het cadeau dat ik ontvang om te zetten in korting?

Dit is in de meeste gevallen helaas niet mogelijk. Je kunt het beste contact opnemen met het verkoopteam via 0344 - 640 200 (Tiel) of 010 - 754 92 60 (Rotterdam).

4.2. Op welke manieren kan ik betalen bij Van Helden?

Je betaalt na ontvangst van onze factuur. Betalingen per bank of giro kunt u overmaken op rekening: 24.36.02.456 t.n.v. Van Helden Relatiegeschenken BV te Tiel. Bij afhalen kun je contant of per PIN betalen en indien de artikelen onder rembours worden geleverd dien je aan DHL te betalen.

4.3. Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?

Je betaalt de bestelling achteraf. Ongeveer 3 dagen nadat de artikelen geleverd zijn ontvang je van ons de factuur. Deze factuur dien je vervolgens te voldoen binnen de betalingstermijn van 21 dagen.

4.4. Wat zijn jullie bankgegevens?

Ons bankrekeningnummer van ABN AMRO is: IBAN: NL66 ABNA 0243602456, BIC code: ABNANL2A

5. Overig

5.1. Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?

Lees alles over onze garantieregeling

5.2. Kunt u mij vertellen wat de houdbaarheidsdatum is van mints, snoep, drop, water?

De houdbaarheidsdatum is afhankelijk per artikel. Je kunt hiervoor het best contact met ons opnemen. 

Terug naar boven