• Achteraf betalen
  • Gratis levering
  • Gratis digitale drukproef
0

Hoe laat u beursbezoekers herinneren aan uw bedrijf? 3 ideeën

Voor veel bedrijven zijn beurzen dé plek om zich fysiek kenbaar te maken onder het grote publiek en doelgroep. Naast het feit dat beurzen vaak veel mensen aantrekken, zijn de beursbezoekers ook al geïnteresseerd in het thema die aan de beurs hangt. Ideaal, want dat sluit weer goed aan bij uw organisatie. Een nadeel kan wel zijn dat de beursbezoeker, door alle ontvangen aandacht, u en uw bedrijf niet of nauwelijks kan herinneren. Een goede reden om de bezoeker hiermee te helpen. Dit zodat ook zij na afloop van de beurs, uw bedrijf niet zijn vergeten. Maar hoe doet u dit? Wij helpen u daarbij graag aan de hand van de onderstaande drie ideeën.

Creëer interactie

Een goede manier om ervoor te zorgen dat de bezoekers aan uw bedrijf herinnerd worden, is door gebruik te maken van interactie. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat men maar 10% onthoudt van wat ze horen en enkel 20% van wat ze zien. Wordt er al een beleving gecreëerd onder de mensen? Dan ligt dat percentage tussen de 50 en 100 procent. Absoluut de moeite waard dus! Zorg er daarom voor dat men niet enkel iets ziet of hoort, maar probeer hen tevens te betrekken bij hetgeen dat u aanbiedt. Probeer het publiek te verwonderen of ze uit te dagen om zelf bezig te zijn, met dat wat u wilt overbrengen. Hierdoor zult u zien dat de respons wordt vergroot en van betere kwaliteit zal zijn!

WeggevertjesPowerbank bedrukken

Een ander idee welke vaak wordt gebruikt, is het trakteren van uw publiek in de vorm van een klein geschenk of leuke giveaway, zoals een powerbank. Wanneer deze wordt voorzien van uw logo bedrukking en het voorwerp wordt bewaard, zorgt u ervoor dat de groep vaker in aanraking komt met uw bedrijf. Wat uiteraard weer zorgt voor naamsbekendheid! Het is daarom van belang dat u altijd een nuttig geschenk uitdeelt. Eentje welke relevant is voor uw publiek en de branche waarin u opereert. Hiermee vergroot u de kans dat men ook daadwerkelijk gebruik maakt van uw giveaways en creëert u een positief effect. Een eenvoudig voorbeeld van een goedkoop relatiegeschenk die altijd wordt gebruikt is een bedrukte pen.

Terugkoppelmoment

Wijnkist bedrukkenWanneer u (beter) onthouden wilt worden, is het zorgen voor een terugkoppelmoment absoluut geen slecht idee. Geef het publiek bijvoorbeeld een krascode die zij thuis kunnen gebruiken en waarmee zij een leuke prijs kunnen winnen. Een prijs zoals een luxe wijnset welke tevens voorzien is van uw logo en bedrijfsnaam. Zo komt uw bezoeker opnieuw in aanraking met uw bedrijf en wordt uw boodschap herhaald. Herhaling is immers de sleutel tot succes.   

Bent u op zoek naar een geschikte leverancier voor het leveren van originele giveaways? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! In ons brede assortiment vindt u namelijk altijd iets dat bij uw bedrijf en/of branche past. Voor meer informatie of vragen kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Aan de hand van uw wensen en behoeften zorgen wij dat u de juiste keuze maakt

back to top